شگفتا.......
به سلامتی اوناییکه خرشون از پل رد شده ...
به سلامتی اوناییکه گاوشون زاییده ...
به سلامتی خودمون که خرمون رو پل زاییده... به روی خودمونم نمیاریم
به سلامتی اوناییکه گاوشون زاییده ...
به سلامتی خودمون که خرمون رو پل زاییده... به روی خودمونم نمیاریم
+ نوشته شده در سه شنبه دوم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 10:52 توسط یه بنده خدا
|